Monday, June 12, 2006

ماه نهم ...

و اما ماه نهم هم از راه رسید و شمارش معکوس شروع شد
پسرکم با حرکات آروم وبی سر وصداش ، نی نی مهربونی شده و به مامانش کمک می کنه که بتونه کمی شبها بخوابه ولی کلی کم خوابی دارم که نمی دونم کی می تونم جبرانشون کنم ، اون استرس معروفی هم که انگار ماه آخر میاد سراغ مادر باردار را کم کم حسش می کنم ولی ،سعی می کنم خودمو مشغول کنم ،
شنیدن موزیک بهم آرامش می ده ، آهنگ های آروم خولیو عجیب منو یاد ایران می ندازه ، یه رستوران مکزیکی با آهنگهای گرم اسپانیولی ......شنیدنش موقع شام مخصوصا هر وقت مهمون داشتیم اون هم به صرف پاچینی و زبون و سالاد کلم قرمز ،
سه تار رضا آروم بخشه ، انگار به فضای خونه روح خاصی می ده وگاهی که باهاش این دو آهنگ را زمزمه می کنم .
.. الا دختر کرمونشاهی ....فدات گردم .......فدای اون ....
....سر کوه بلند تاکی نشینم ... عزیز بشین به کنارم .....
سی دی ممد نوری فقط صبح های یکشنبه ، گه گاهی هم گوگوش ، بنان ، مرضیه ،دلکش و بدیع زاده و آهنگ دبش گنبد مینا که خیلی بهش علاقه دارم ، آهنگ های سوزناک ترکی هم که جای خود داره ،
خلاصه گوش این نی نی که توی این ماه همه صداها و آواها را تشخیص می ده ،پرشده از موسیقی ، اگه همت کنم و لالایی هم یاد بگیرم ، خیالم ازاین جهت راحت می شه ،
دیروز نی نی م را برده بودم یه مهمونی با سانس تکمیلی تماشای فوتبال ایران ومکزیک و بعدهم یه مهمونی دیگه البته به صرف چیدن تمشک و سبزی خوردن که کلی مزه داد .... بعد هم یه شام ساده با نون وپنیر و سبزی تازه درکنارشوهر

2 comments:

Anonymous said...

vay dige chizi namoonde arezo joon, music ham khili vase nini khoobe, ketabhaye lalayi iaran hast ye lalayi ke man mikhondam vase rogina to sitesh nevehstam age khasti boro bekhon yad begir, khili aramesh mide be bache rogina hanozam ke hanooze ba music mikhabe ham saro sedaye atraf ro migire az khab nemipare ham lezat bakhshe

Anonymous said...

آرزوی نازنین . می بینم که دیگه داره دوره دوری از نی نی به سر می رسه. حیف که اگرچه به خالگی قبولم کردی راهم دوره و نی نی گلم فکر نکنم حنی من را بشناسه.مواظب خودت باش . راستی جالبه ولی فکر می کنم پسری تو همزمان با اولین نوه توی خانواده شوهر من بدنیا می آد . منتهی کوچولوی برادر همسر جان دختره. یک عالمه بوس برای مامان و پسری هر دو