Thursday, June 01, 2006

ماه هشتم ... من اومدم


وقتی اشتراک اینترنت ، بیموقع وسط ماه تموم می شه ونی نی و مامانش رو کلی دلتنگ دنیای وبلاگ نویسی و وبلاگ خوانی می کنه ، از اینکه از خاله ها ودایی ها بیخبر می مونی و همش دلت می خواد از حال واحوالشون بدونی ، از خاله راحله و نوشته های قشنگش ازخودشو و فدریک ، از ایده عزیز و شیرین کاری های رژینا ، از عسل بانو و نی نی تازه متولد شده اش ، از گلدونه و روزهای انتظارش ، از سپنتا و تجربه های جدیدش ، از حرفهای شیرین آیسان ، از نی نی کوچولو و مامان بابای منتظرش ،ازرهیاروکامنت های دلگرم کننده اش، از دریا پری و خاطرات با نمکش ، ازبابای فردا و همه مامان باباهایی که باهاشون دیگه احساس خویشاوندی می کنم ، تازه می فهمم که با یک مجموعه تازه پیوند ورابطه عاطفی برقرار کردم که بدون اون زندگی حال وهواش عوض می شه ،
واینطوریه که صبح زود اول ژوئن ، بدون معطلی کامپیوترو روشن می کنم تا روزم را با هیجان شروع کنم

5 comments:

Anonymous said...

mersi azizam ma ham delemon vase neveshtehat tang shode bood ama fekr mikardam khili saret sholoogh bashe man ke badjoori motad be internet o weblog khooni shodam! bayad beram to tark!

Anonymous said...

سیدن بخیر مامان آینده. دل ما هم برات تنگ می شه. مخصوصاًمن که حسابی به نوشته های قشنگت عادت کردم. یک عالمه هم ممنون بابت اظهار لطفهایت. مواظب خودت باش و سلام مخصوص از طرف هر دوی ما که مشتری پر و پا قرص نوشته هایت شدیم به آقای همسر برسان. می بوسمت.

Anonymous said...

مرسی عزیزم. ناراحت نباش من چشم نخوردنی ام.دیییییییی
میفهمم خیلی بده وقتی اکانت ادم تموم میشه.حرص دراره. راستی من از زرنگیم نیست که هر روز اپ میکنم. میخوام خاطراتمو داشته باشم. اصلا برای همین اینجا رو باز کردم. که مجبور باشم بنویسم و تنبلی نکنم. کوچه های کاهگلی با نم بارون هم خیلی محشر میشن. راست میگی.

Anonymous said...

manam kheili del tange shomaham vali saram vaghean sholoogh shodeh az vaghti mamanam oomadeh.

Anonymous said...

تاره فهمیدم که چرا نبودی، رسیدن به خیر!!! آره آرزو جان دخترم داره بزرگ می شه!! از خودت بگو همه چیز رو به راهه؟؟؟؟ ما خوبیم راستی شیر خشک نمیدم مگه یه جاهایی مجبور بشم تا حالا شاید دوبار بهش داده باشم. و اگه آقای پدر نبود من به هیچ کاری نمی رسیدم البته واسه خودش کلی بچه داری یاد گرفته