Thursday, June 08, 2006

ماه هشتم ... چند یادداشت


آشنایی با ملیت های مختلف ، توی یه کشور اروپایی معتقد به دموکراسی و رعایت حقوق بشر ، مزایای زیادی داره ولی تصور لحظه ای را بکنیدکه در صف انتظار صندوق یه فروشگاه وایسادی و اتفاقا تابلویی هم به وضوح به اختصاص اون به خانمهای باردار اشاره کرده ، ولی با کمال ناباوری یه زن عرب را می بینی که بی توجه می آد و همه وسایلشو می ریزه اونجا و با همه تذکرات صندوقدار ، بی خیال تابلو و همه ملاحظاتی که در نظر گرفته شده ، در برابر اعتراض کاملا منطقی ، شکمشو می ده جلو با اون سن وسالش ومیگه فکر کنید منم حامله ام !!، چه حسی به آدم دست می ده ؟

دیدن فیلم راز داوینچی در یک بعد از ظهر بهاری در یک سینمای جدید که امکانات صوتی وتصویریش کاملا طراحی شده باشه ، گیرایی وجذابیت متفاوتی داره ، ولی امان از این زبان که دقیقا نکات خوب ومرموز فیلم را به خاطرش از دست می دی،
واما تئوری رشد می گه که ، این ماهی کوچولو در هفته سی وپنجم با قد ۳۶ سانتی متری و وزن ۲۵۵۰ گرمی دیگه این روزا رشد مو وناخن هاش کامل شده ولی امان از شب هایی که انگار چشماتوبا سیخ کبریت باز نگه داشتند وامان از لحظه ای که بخوای از این دنده به اون دنده بشی ،

اینکه بر اساس قانون حیات وطبیعت ، هرموجودی تداوم بخش نسلشه را خوب می فهمم ولی اونایی که فرزندشون را فقط به عنوان ادامه دهنده نسلشون می دونند ، را اصلا نمی فهمم ،یعنی یه نوع خود شیفتگی که به چیزی جز تداوم نام ونسبشون فکر نمی کنند! ، مگر اینکه خصوصیات نیک وبرجسته به نسل بعد منتقل بشه ، که تضمین اون هم همچی آسون هم نیست


4 comments:

Anonymous said...

امان از این عربا اعصابتو خورد نکن همین طورین دیگه.

Anonymous said...

badam miyad az araba....
migam dige chizi namoonde ha?

Anonymous said...

بنظرم همه یک جورهایی با قوم عرب مشکل دارند. من البته نه فقط هر وقت توی قطار صدایشان گوش فلک را کر می کند اعصابم خورد می شود. ولی بعضی اوقات چنان از دست مردم از خود متشکر پاریس لجم می گیرد که دلم از اعصاب خورد کردن عربها خنک می شود. مواظب خودت باش خانم گل . سلام گرم هر دوی ما برای مامان و بابای منتظر.

Anonymous said...

ترو خدا به گل پسرت بگو من خیلی دوسش دارم حرف های دیروزم رو نشنیده بگیر من همش ناراحتم ازم دلخور نشده باشه بعد به من نگه خاله