Wednesday, January 17, 2007

ارشیای شش ماهه

ارشیا دادا می کنه این یعنی داره یه چیزی را به ما می فهمونه
ارشیا فضول و کنجکاو شده ، این یعنی داره دنیاشو می شناسه
ارشیا کمتر به شیر تمایل داره ، این یعنی خوراکیهای دیگه ای هم هست توی این دنیا که بتونه بخوره
ارشیا دایم از پهلو می چرخه ، این یعنی دنیا حجم و بعد داره که او باید بفهمتش
ارشیا هرچیزی دم دستش باشه را فوری به دهنش می بره این یعنی با حس چشایی هم می شه دنیا رو درک کرد
ارشیا صبحها آواز می خونه ،این یعنی یه شروع خوب
ارشیا دست و پا می زنه ، این یعنی داره هیجان وتقلا را تجربه می کنه
ارشیا آه می کشه ، این یعنی یه چیزایی خسته ام می کنه
ارشیا سرش را روی شونه هامون می ذاره ، این یعنی به من پناه بدید
ارشیا به هر کسی لبخند می زنه ، این یعنی شروع یه رابطه دوستانه با دنیای آدما
ارشیا با هر صدایی برمی گرده و بادقت گوش می ده، این یعنی گوش شنوا
ارشیا چشماش یه دفعه گرد می شه ،این یعنی علامت تعجب
ارشیا دستاشو بالا میاره تا بغلش کنیم ، این یعنی من به گرماتون نیاز دارم
ارشیا با مهربونی به چشمامون نگاه می کنه ، این یعنی درک دوست داشته شدن
ارشیا از هر چیز کوچکی ذوق زده می شه ، این یعنی دنیا در برابر چشماش جذابیت داره
...
...
ارشیا هنوز هم با صدای بلند گریه می کنه ، این یعنی «من هستم !» م
---------
پ.ن : این مطلب بی بی سی در باره زنان فرانسوی برام جالب بود، بخونید

No comments: