Friday, December 15, 2006

مرسی خداجون

خدایا مرسی به خاطر همه اونچه به من دادی ، یعنی می شه ؟ ...... اینروزها در دلم در حسرت از دست دادن این بخش از زندگی که همه تلاشم را در این مدت براش کرده بودم ، اشوب بزرگی بود و تموم شدنش را به انتظار نشسته بودم ، انگار در یک قدمیم بود ولی دستانم از گرفتنش ناتوان بود و امروز تو به من ثابت کردی که امید همه درها را به روی ادم باز می کنه ، امید و فقط امید ..... مرسی خدای مهربون و مرسی چلکف عزیز که در انتهای راه انگار از اسمون رسیدی و به کمکم اومدی ، کلمات آرام بخش و پر امیدت به من ، شجاعت و اعتماد به نفس دوباره داد وباز هم به من ثابت کرد مثبت بودن و مثبت اندیشیدن ، دنیای ادما رو شاد تر می کنه و چرا که نه ، می دونم که هنوز ابتدای این راه طولانیم ، خدایا فرصت ها را ازمن دریغ مکن و همینطور چلکُف ها رو

6 comments:

Anonymous said...

سلام آرزو جان
از این خبر خیلی خوشحال شدم ، من هم برات آرزو می کنم که روبه راه بشه هر چه زودتر
ولی مثل من نشی که دیگه فرصت نکنی اینجا رو آپ کنی هاااا
بیزو

Anonymous said...

اميدوارم همه چي زود زود بر وفق مرادت بشه و خوشحال باشي. از اينكه از شرايط موجود راضي شدي خوشحالم.موفق باشي. راستي با اجازه لينكت كردم.

Anonymous said...

آرزو جون اگرچه نمی دونم قضیه چی هست ولی در هر حال امیدوارم همیشه به همن شادابی و پر انرژی باشی. بیزو

Anonymous said...

سلام عزیزم .....خدا رو شکر که خوشحالی ... الهی همیشه اوضاع بر وفق مرادت باشه و لبات خندون باشه

Anonymous said...

خدارو شکر که کارا خوب پیشرفته . مطمئن باش که خدا از این به بعدم همراهته و همه چی به امیدش خوب خوب پیش میره.
آرزو جون دلم برای تو ارشیای عزیز خیلی تنگ شده بود ولی خوب دیگه امتحانم تموم شد و دیگه همش میام عکسای خوشگل ارشیا جون رو میبنم.

Anonymous said...

ارزوی عزیزم یعنی کار تزت درست شدامیدوارم که اینطور باشه سعی مکنم امروز زنگ بزنم وبرات ارزوی هر روز شاد رو دارم