Saturday, December 09, 2006

نبض زندگی

نوشته یکی از دوستان ، منو یاد سال پیش و انتظاری که در همین روزهای پایانی سال ، شروعش را احساس کردم ،انداخت ،روزهایی که باور کردنش حتی با وجود اولین اکوگرافی و نشون دادن یه موجود مبهم دو سانتی ، همچنان در ابهام می گذشت ، ولی شروع نشانه های جسمی و بعضا روحی و آزمایشهای پزشکی همه و همه دست به دست هم دادند تا این سخت باوری را به زودی فراموش کنم و با همه وجود ، خودم رو حافظ این موجود بند انگشتی بدونم
رفتن یک ماهه رضا به ایران و تنهایی من و این پسرک نقلی که هنوز چیز زیادی ازش نمی دانستم ،هم از جمله اتفاقات این دوران بود، یادآوری اون روزها خیلی بهم آرامش می ده و اینکه می بینم این موجود کوچک دو سانتی ناشناخته، با همه نگرانی هام و دوران خاص خودش ، امروز در شروع چهارده ماهگی حضورش در دنیا والبته همون پنج ماهگی قراردادی خودمون ، با وزن ۸ کیلو و قد ۷۰ سانت در کنارمون تنفس می کنه ، و هر نفسش ، نبض زندگیمون را به تپش در میاره
"... Je ne te connais pas, je ne sais même pas si tu es une fille ou un garçon,
peut-être même des jumeaux !!, mais pour moi, tu es un point .
Pour moi, tu es ma joie, mon espoir, mon bébé.Je t’aime mon ange…,
je t'aime tellement fort et pour la vie ! Tu es ma raison de vivre... "

لوگوی روز جهانی زن باردار
۱۸ ژوئن

11 comments:

Anonymous said...

خوب به به امروز کامنت اول سهم من بود یوه هووووووووووووو.

Anonymous said...

سلام ارشيا جون.من هر كار مي كنم نميتونم آلبوم عكساتو ببينم. به مامان بگو يه راه حلي نشون بده.
سلام آرزو جون. خوبي؟ واقعاً ياد آوري اون دوران در
حاليكه ثمره اش توي بغلت باشه واقعاً لذت بخشه و خوشحالم كه آرامش پيدا مي كني. راستي درباره لالايي به نظرم هنوز زيباترين لالايي همونيه كه ساليان ساله كه از راديو ساعت 9 شب پخش ميشه. اگه يادت باشه:
گنجشك لالا سنجاب لالا لا لا لالايي لا لا لا لا يي.........

Anonymous said...

manam khili delam vase dorane bardarim tang shode zane hamele mibinam delam mikhad manam hamele besham khol shodam be nazaret? mahegish mobarak,

Anonymous said...

salam ,merci , oono vase e to neveshte boodam, kheyli in jomle e nabz e zendegi ra doost dashtam , ehsasati shodam kheyli, arshiajoon ra beboos,maeni e jomle hat ro nafahmidam

Anonymous said...

آرزوی گل من یک کمی بزرگ اشتباه کرده بودی گل من. در هر حال ممنون بابت محبتت . خودت و عرشیای گل را می بوسم.

Anonymous said...

سلام مامان خانم کم پیدا،
خوبی، ارشیای گل چطوره
یه چیزی دلم خواست شاید بعدا برم بنویسم دربارش، فعلا درباره آش هم شما کی میایید تا من بپزونمش
بیزو

Anonymous said...

آرزو جان سلام. عرشيا پسر قشنگت چطوره؟ چرا يه عكس جديد ازشت نزاشتي ببينم چه شكلي شده. من دوباره ميام و دوست دارم كه توي پست بعدي يه عكس ازش بزاري.

Anonymous said...

دوست عزیز

امروز برای اولین بار حس آدم برهنه ای به من دست داد که خودش را در برابر چشمهای کنجکاو و نظاره گر دیگران تنها می بیند و به ناچار باید رنج این برهنگی را تحمل کند!

دوست من کاش بیشتر شرط امانتداری را رعایت می کردی و آی پی مرا که جهت آگاهی دادن در اختیار تو قرار گرفته در معرض دید عموم نمی گذاشتی!

حتی کسانی هم که نوشته هایشان با انتقادهای زشت و ناروا جواب داده می شود یا فحش و کلمات زشت می شنوند از این روش استفاده نمی کنند
خوب می دانی من تا به حال نه کامنت بی نام ونشان گذاشته ام و نه خدای نکرده جمله ناشایسته ای نوشته ام آمدن من به این صفحات فقط از روی دوستی بوده و بس
واقعاً متوجه نشدم رفتار تو حامل چه پیامی بود؟
اینکه می دانی من وبلاگت را می خوانم
خوب این که راز سر به مهری نبود و نیازی به اینگونه بزرگنمایی و با صدای بلند اعلام کردن نداشت
و شاید هم می خواستی نارضایتی خودت را از حضور من در وبلاگت اعلام کنی؟ چیزی که متاسفانه من اصلاً متوجه نشدم و کاملاً برعکس فکر می کردم
به هر حال من دیگر مهمان ناخوانده وبلاگت نخواهم شد و دیگر سایه سنگین حضورم رابر وبلاگت نخواهی دید

با این حال آرزو می کنم خیلی زود این صفحات پر از وصف شادیها و موفقیتهای پسر کوچولو شود

پ ن:می خواستم اینها را برایت ایمیل کنم اما گفتم بهتر است همینجا توی همین عالم مجازی تمامش کنم و اجازه ندهم وارد دوستی و زندگی واقعیمان شود
خدانگهدار

Anonymous said...

Arezoo jan chera ghalebet injoori shode avalesh hame etelatet miyad ip adreseto hame chi

Anonymous said...

Arezoo jan chera ghalebet injoori shode avalesh hame etelatet miyad ip adreseto hame chi

Arezou said...

anonymouseعزیز
،هرچند که تا به امروز هویتت برای من ناشناخته بود ولی امروز با فعال شدن آزمایشی کداژی که فقط تو قادر به خوندن آی پی و مشخصاتت بودی و نه شخص دیگر ، و از پیام کاملا هیجانزده ت، حدسم روتا حدودی به یقین تبدیل کردی، متاسفانه یا خوشبختانه من هیچ تخصصی در آی پی خوانی وشناسایی خوانندگان بلاگم ندارم در واقع کاملا در این زمینه بی استعدادم و به یه سیستم آماری البته قوی که صد البته هر روز سری بهش می زنم ،اکتفا کردم ، و خوبه که بدونی - که حتما می دونی - من هیچ سدی رو دربرابر خوندن وبلاگم ایجاد نکرده ونمی کنم و معتقدم این دنیای مجازی به هرکسی اختیار داده تا با نگاه خودش برای برقراری ارتباط با نوشته و حتی زندگی خصوصی هرکسی برخورد کنه و پختگی لازمو در تحلیل مطالب به دست بیاره و معتقدم استفاده از تکنولوژی مستلزم داشتن اخلاقه که ادمها با داشتنش بتونن احساس امنیت روانی بیشتری کنن نه اینکه حریم همدیگه رو نادیده بگیرن ، اگه با دیدن کداژت ، همونطور که نوشتی ، واقعا احساس برهنگی و از بین رفتن ابرو کردی ، مطمئن باش که کاملا در اشتباه
بودی ،چرا که اینجا محل امن من ، خانواده ام ، دوستام و حتی خوانندگان ناشناسه
خب اینهم بابی شد برای اشناییمون در این فضای مجازی ،