Tuesday, March 13, 2007

بوی بهار

این روزا تقریبا اینترنت و وبلاگ خونی از سرم افتاده واز لاک مجازی اومدم بیرون و محکم چسبیدم به دنیای واقعی ، از اینکه دیگه نمی تونم توی دانشکده ،وبلاگ یا خبر فارسی بخونم یا سرچ هام منحصر به این زبان فرنگی شده ، اوایل ناراحت بودم ولی زود بهش عادت کردم، بعداز ظهرها هم وقتی می رسم سرم به کارای شخصی وخونه آنچنان گرم می شه که گذشت زمان را متوجه نمی شم

بوی بهار هم با اون بارون های لطیف و نرم نرمکش به شهرمون اومده ، ازقدم زدن توی این هوای دلنشین یه لذت ناب به آدم دست می ده ، داریم یه جورایی به استقبال سال نو می ریم ، خونه تکونی را شروع کردیم ، تقریبا با یه نگاه ،انگار نه انگار تغییری اتفاق افتاده ،آنچنان وسایل توی این مساحت ۴۲ متری در هم تنیده شدند که فقط اقای ووپی را برای پیدا کردنش می طلبه ، البته ما جدیدا یه همچی فرد دست به خیری پیداکردیم !که سوراخ سمبه هایی که کمتر سراغش می رفتیم را داره کشف می کنه ، همه وسایل از ارتفاع زانو به پایین کاملااز خونمون، حذف شدند
ارشیا زودتر از تحویل سال ، متحول شده و آنچنان تغییر کرده که ما انگشت به دهن موندیم،ما امسال شدیم مامان بابا و کاراکتور متفاوت با کلی بار مسوولیت پیدا کردیم،من دارم یه محیط متفاوت را تجربه می کنم و هر روز یه چیز تازه یاد می گیرم ،
این یه هفته ای که گذشت ، اونقدر از استادم مهربونی و نهایت تواضع را دیدم که در مقایسه با استاد رضا که کلی انرژی منفی می ده، برام باورنکردنی بود ، یه آدم مسوول که با همه دک و پزو ریاست یه مجموعه نسبتا معتبر ، که می تونه خودشو بگیره یا با ملیت های متفاوت ، از نوع خودش برخورد کنه، به همه ایمیل هات سریع جواب می ده ، به محض اشتباهی که شاید اصلا از طرف او هم نبوده ، به مدلهای مختلف عذرخواهی می کنه ، به حضورت اهمیت می ده و از همه مهمتر با کمال آرامش نگرانیهات را برطرف میکنه و کاملا به تواناییهات ایمان داره ،نمی دونم چی می تونم اسمشو بذارم ولی می دونم که خیلی باید شکر گزار این شرایط باشم،
....خلاصه جبران نانوشته های این هفته را کردم امروز هم با دیدن یه فیلم کوتاه از زیبایی های ایران توی یوتوب با صدای فرامرز اصلانی ، آنچنان ته دلم گرفت که اشکام همینطوری می اومد ، بهر حال امیدورام بهار برای هممون همراه با نشاط و سر زندگی دوباره برای یه سال دیگه که به عمرمون اضافه می شه ،باشه ، برای همه اونایی که چه خارج از کشورند و بوی عید و بهار را کمرنگ تر تجربه می کنند و چه اونا که اصل اصل نوروز رو با هفت سین وگل و سنبل وماهی قرمز و آجیل شیرینی شب عید و اسکناس های عیدی و لباسای نو وکاهو سکنجبین سیزده به در، جای ما رو هم خالی می کنند

پی نوشت :عکس از بهروز مهری

No comments: