Saturday, February 17, 2007

غذای متنوع


چند روزیه ننوشتم ، بعضی وقتها نوشته هامو ذخیره می کنم ولی معمولا تاریخ گذشته می شن ، برای همین ازپابلیش کردنشون می گذرم ، این چند روزه یه کم برام عجیب گذشت ، با یه اتفاق باور نکردنی کمی خنده دار که احتمالا تا سه هفته ای منو مشغول می کنه ، شاید یه روزی درباره اش نوشتم ،
فردا هم سه تا مهمون از دو شهر دیگه داریم ، از صبح که پا شدم ،برای میرزا قاسمی ، بادمجون کبابی کردم ، دیروز در یک اقدام انقلابی و در اعتراض به غذاهای تکراری اینجا ، از بازارچه نزدیک خونه مون ، کلی سبزیجات و خوردنی جات بیو(طبیعی) گرفتم که تا یه هفته ای غذاهای جدید و متنوع درست کنم ، ارشیا هم از قسمت سبزیجاتش حسابی بهره مند می شه و غذاهاش طعم و مزه متفاوت می گیرن، خودم دلم برای خورشت پر ادویه جوندار با طعم کاری و سیر و جوز هندی و دارچین و زنجبیل و فلفل قرمز حسابی تنگ شده ،
الان هم اینجا همه در و پنجره ها باز شدن ، تا همسایه ها صداشون از بوی سوختگی بادمجون در نیاد، ارشیا آروم و مظلوم خوابیده و من با لباس گرم و یه لیوان چای تازه دم در این هوای سرد سالن نشستم و با بخارش دارم صورتمو گرم می کنم ،حس قشنگیه ، بهم حس نوشتن داد

پ.ن :دوستان عزیزی که به اینجا سر می زنید ، علی رغم تمایلم ، لازم دیدم مطلبی را به اطلاعتون برسونم ، با اینکه که عادت به دنبال کردن کامنت های پست وبلاگها به صورت روزمره ندارم ، با اطلاع دوست عزیزم نازنین ، متوجه شدم که فردی که کاملا برای من شناخته شده ست ، سعی داره در چند وبلاگ ، به نام من و آدرس وبلاگم ویا با کامنت ها ی با مضمون تخریب کننده ، درونیات متاسفانه نا آروم دنیای واقعیش را در دنیای مجازی پیاده کنه ،پیشاپیش اگر دیالوگی در قسمت کامنت هاتون دیدید ، معذرت می خوام ، از طرف من هیچ کامنتی مگر مرتبط با مضمون پستتون گذاشته نمی شه،و امیدوارم این عالم مجازی هم مثل دنیای واقعیمون ،توسط افراد نا آشنا و بعضا ناراحت ، آلوده نشه و بتونه احساس امنیت روانی را به زندگیهامون برگردونه ، در غیر اینصورت ، مارا همان یک دنیا بس ،

No comments: