Monday, July 07, 2008

طبیعی

لابد همه چی خوبه ، لابد باید نشون بدم که همه چی خوب پیش میره ، لابد همه این بدبیاریا ، مقطعی و گذراست ، لابد قانون شانس سه ساله من ، به تحقق پیوسته ، لابد فراموشی و حواس پرتی دیگران طبیعیه ، لابد به جای اینکه من دلسرد شده باشم ، یکی دیگه دلسرد شده هم طبیعیه ، لابد اینکه من هنوز هم لبخند میزنم و دیگران فکر میکنن از شنگولی دارم پرواز میکنم ، نرماله و به این معنیه که همه چی سر جاشه، لابد با زبون بی زبونی همزمان چند تا پیام ناامید کننده بهت میدن و من همچنان امیدوارم هم طبیعیه ،لابد اینکه روز پشت روز اتفاقات عجیب برام میفته ، طبیعیه، لابد تلاش این مدت من تا سر حد جون ، نشانه انرژی زیادمه ، لابد از اینکه همه تلاششونو کردند تا حسادت منو تحریک کنن و نتونستن هم طبیعیه، لابد ادمایی که روشون حساب باز کرده بودم ، جو گیر میشن هم طبیعیه، ، لابد از اینکه توی این اوضاع سخت تصمیم گیری برای موندن یا رفتن ، یه دفعه ورق برگرده و همه چی خراب بشه ، نرماله ، لابد من توی این یه هفته باقیمونده میتونم معجزه بکنم و همه چیزای خراب شده را به اولش برگردونم تا حداقل خودم خالی بشم هم طبیعیه
فعلا که آرزو در طبیعیترین روزهای زندگیش داره نفس میکشه