Thursday, November 30, 2006

من و ورزش

دیروز در یک تماس تلفنی با یکی از اقوام که مدتیه منو ندیده و همچنان معتقده من ترکه ای و باریک ومثلا خوش اندامم ، رگ غیرت زد بالا و از امروز قرار شد یه حالی به این چربیهای اضافه برمازاد بدنم بدم ، وقتی داشتم با خوش بینی تمام عمل محترم دراز ونشست را روی یه تشک فنری ! انجام می دادم و به عدد چهل که همیشه در دوران نوجوانی به رد کردنش مشهور بودم ، فکر می کردم ، ماهیچه ها یه ترق توروقی کرد و سرم گیلی ویلی رفت و ......چشمام سیاهی و ... فهمیدم نه ، این کاره نیستم ،
خلاصه باید یه نسخه جدید برای خودم بپیچم ، البته به جز قرص ودارو و درمانهای چاقی ،
دوچرخه مهربانِ همیشه در خدمت این خانواده ورزشکار، هم چند وقتی ست که در انباری خاک می خوره تا همسر جان همت کنه ودستی بر سروروش بکشه و من عمل رکاب زدن را شروع کنم
نمی دونم این پدیده خاص دفرمه شدن بدن خانمها چه صیغه ایه که حالا حالاها درست بشو نیست ، طفلک این مادام دکتر من با اونهمه حس انساندوستیش ،حق داشت از اضافه وزنم در دوران بارداری شاکی بشه ،


7 comments:

Anonymous said...

manam deformam badjoor be khoda :rahi peyda kardi be manam begoo , nanazjoon

Anonymous said...

سلام....آرزو جن از اندام زیبا نگو که من اصلا حوصله ی غم و غصه ندارم ...با وجودی که نزدیکه 4 ماهه شیر میدهم ولی هنوز شکم سر جای خودش مونده والبته همون قسمتهای قابل سانسور...پس اگه اون دوچرخه ات معجزه کرد خبرمون کن
در ضمن تو پست قبلی آیدا جوابت رو داده ببینش چون اشتباهی اونجا نوشتیم

Anonymous said...

ببخش به جای جون نوشتم جن .. شرمنده عزیز

Anonymous said...

chi begam valla !

Anonymous said...

che jaleb,man az hamin emrooz regimamao shoroo kardam,albate bad az khordane ye shokolate khoshmaze va gereftane azab vojdane shadid az didane hamkaram ke too 3 mah 12 kiloo kam karde!

Anonymous said...

nago ke delam kababeeeeeeeeee

Anonymous said...

دکتر ها میگن" اگر خیلی زود بعد از زایمان به فکر برگردون وزنتون به حالت طبیعی باشید می تونید به 95% وضعیت قبل از زایمان برسید" البته مامانا باید همت به خرج بدن.